Tuesday, November 28, 2006

Terkenang Semasa Dulu...

Tengahari tadi aku dpt email dari kawan pasal lagu-lagu MP3. Memang selalu dia email kat aku website yang ada sediakan "download" MP3 nih. So, aku pun bukak ler website yg diberi. Tiba-tiba ternampak satu lagu nih yang mengimbau kembali zaman remaja aku dulu... cewwahhh...!!!

Lagu nih tak ler bermakna sangat bagi aku... Tapi ianya mengingatkan aku pada peristiwa dulu. Lagu ini juga telah memperkenalkan aku kepada seorang "sahabat" lama yang kini dah lama aku tak hubungi apatah lagi untuk aku temui. Hanya memerhati dari "jauh" jer... itu saje yg aku termampu... aku tak mampu untuk berhadapan dengan nyer atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan... keehh..keehh..keehh..!!! ;P

Teringin jugak nak dengar semula lagu tuh. Aku pun apa lagi... men"download" ler lagu tuh... sbb memang dah lama dah aku tak dengar... lagu nih dulu slalu dimainkan di radio sekitar tahun 1991 kalau tak silap aku... so, it's about 15 years back. Bila dah "download" bleh ler aku dengar... tiba-tiba... bila lagu pun start... aku terasa sayu & sebak sangat (terjiwang plak kejap... kuangg..kuanggg..kuanggg...!!). Memang teringat ler apa-apa yang patut "diingatkan" masa dulu-dulu tuh... ahakk..!!! ahakk..!!!

Haaa.. nak tau lagu tuh...?? Tajuk nyer "DOSA CINTA" (cuba klik kat sini, kalau nak dengar...heehee..!!!)

3 comments:

~aNNa~ said...

huhuhuuu iena, i alwiz luv lagu-lagu lama. tak kira le lagu melayu or inggeris. terasa mcm masih kecik jerk.

...$weE+ 666... said...

aku dah agak dah... hehehe... *wink*

rockantu6432 said...

Anna: mmg best lelagu lama nih.... "layaaaannnnnnnn.."

Zizie: hee..hee..heeee....:) nak wat camno...