Saturday, November 11, 2006

Testing...testing...!!!

Assallamualaikum... Blog nih actually dah lama di 'create'...cuma aku takde masa nak buat 'setting' utk blog aku nih...memandangkan kat umah aku takde internet access...so, harapkan masa kat opis jer...maner bleh nak hadap internet lelama... very the bizi...!!! So, hari nih... aku cuba 'try-test' aku nyer blog nih... InsyaAllah, ada masa aku akan post lagi banyak story d'mory...story aper....?? Story pasal... "AKU dan KEHIDUPAN................"

2 comments:

~aNNa~ said...

yahuuuu! mama ilham & sofea dah advance. siap dah ada clock gitu! yerp this blog is our own space to trash out whatever we feel bout. so kalau org tak suka, they cant say anything kan? blog kita. kita punya suka la.

...$weE+ 666... said...

yup, very true. so, lets thrash out! hehehe...