Tuesday, January 23, 2007

Bosan Tahap Babun.....

Boring nyer hari nih.... aaarrggghhh...!!! boring... boring... dari pagi tadi aku dok menghadap pc nih... satu keje pun aku tak buat lagi... dah lah ari nih & esok tinggal sorang jer kat area aku nih.... uuuhhh... apa aku nak buat niiiihhh... bukan nyer takde keje... berlambak ok... tapi ntah ler kenapa hari nih terasa boring sesangat nyer.... uhukk...!! uhukk...!!! Nak update fotopages, kamera plak buat hal... takleh nak upload pic dlm komputer...takkan dah 'sewel' kot kamera aku nih... tak sampai setahun lagi beli... hhmmm... bleh ker setengah gambar tuh kat kamera ada tapi lepas upload dlm pc bleh hilang plak... iissskkk... memacam hal ler plak... pasni nak kene pi kedai kamera tuh... nak tgk apa 'penyakit' kamera aku nih... Petang nih 'harusssss' aku balik awal nampak nyer kalau cenggini tahap keboringan nyer.... aduusssss....!!! Nak update fp lah... tapi nak kene check kamera aku dulu...heee...heee... aku nak pi 'merewang' kat Amcorp jap... dari aku dok kusut2 kan kepala... baik aku 'cabutttt'...haarrrr...!!! haarrr...!!! harrr..!!!

No comments: